Že od nakupa novega KIA Soul-a z 30 kWh baterijo v septembru 2015, sem čakal na optimalne pogoje za dosego rekordne razdalje z eno samo polnitvijo. Dočakal sem torek, 5. 4. ob 17.43 z zunanjo temperaturo 22 stopinj, suha cesta ter veter v hrbet. Start Ig pri Ljubljani, cilj Grabonoš – hitra polnilna postaja. Avto je bil napolnjen do 100 % na parkirišču ZD Ig, kjer je 22kw Etrelova postaja. Klima na off, ECO off. |
Do tukaj sem prevozil 41 km, GOM je prikazoval 115. Glede na to, da se cesta LJ-Trojane vseskozi vzpenja, sem komaj čakal, da prevozim ta največji zalogaj na poti. Cestninska postaja Vransko: GOM 106, poraba 10,9 kwh/100km. Procenta preostale baterije si namerno nisem prikazal, prvi checking sem delal v MB.
|
Tukaj sem dobil preblisk, da bi dosegel tudi Lendavo a tega nisem načrtoval oziroma bi imel težavo z polnitvijo avtomobila za pot nazaj. V Grabonoš prispem ob 19.50 (pot je trajala 2 uri in 7 minut) z 167 prevoženimi km, z baterijo na 26%, GOM na 48km. Povprečna hitrost je bila 81kmh. Med polnjenjem na postaji ugotovim, da bi mi tisti dan uspelo narediti cca 220km in če bi imel čas, bi šel do Lendave. Druga bolj praktična možnost bi bila, da bi šel v Mursko Soboto, obrnil avtomobil in peljal nazaj v Grabonoš na dotankanje, ta pot bi znesla 208km.Soul je izpolnil nalogo nad vsemi pričakovanji. Da prevoziš po avtocestah 200 km z EV-jem brez polnjenja (poletni pogoji!) je doseg, ki si ga vsi želimo. Sanje so, da dosežemo 500 km v zimskih razmerah. To pa je tema za kakšen drug članek …Zapisal Orlando