Test Renault ZOE 40 kWh

Test Renault ZOE 40 kWh

Picture

Najprej testiral polnjenje na šuko. Z prenosno doma narejeno postajo dosegel 6,6 kW (32A) polnjenja na eni fazi. Doseg vozila kazal 270 km. Nastavil števec na nulo ter se pripeljal 120 km po avtocesti do Vrhpolja a glede na prikaz preostalih km bi se lahko vrnil nazaj. Vendar sem imel namen testirat polnjenja in porabo. Večina po avtocesti brez ECO načina in klimo z normalno vožnjo. Iz Vrhpolja odšel v Novo Gorico in nazaj do Ajdovščine. Tam sem prav pogrešal polnjenje. Priklopil sem da vidim, če je to 22 kW. Pustil par minut in napolnil 3 kW/h. Energije je bilo še za 200 km

Nato odšel po avtocesti proti Strunjanu. Rebernice proti Razdrtemu so pobrale svoj davek. Vendar se je stvar proti Kopru normalizirala. Ko sem prispel v Strunjan je bil domet še vedno 75 km. Odšli z prijateljem do Izole napolnit nas s pivo in avto z elektriko. Na hitro spili pivo in odšli do avtomobila bil je 66% napolnjen in kazal 200 km dosega. Odpeljal prijatelja nazaj v Strunjan, ter odšel po avtocesti do Ajdovščine. Spet davek klanca v Razdrtem 90 km dosega. V Ajdovščini pa nazaj z regeneracijo 110 km. Priklopil avto na polnilno postajo. Jaz pa v pekarno po pizzo, ter na hitro pojedel. Avto se je ta čas napolnil na 180 km dosega.​ 


Odpeljal avto nazaj čez Kalce. Zopet davek klanca domet padel na 120 km. Do Vrhnike pa zopet narasel na 130 km. Iz Vrhnike še 70 km. Ko sem vrnil vozilo je bilo še vedno energije za 75 km ali 32% baterije Skupna dolžina 450 km poraba pod 14 kW/h.

Plusi:
Udobna in lahkotna vožnja.
Doseg vozila realno 270 km.
Presenečeni nad polnjenjem.
Realni prikaz dosega vozila.
Zelo varčna klima.


Picture

Minusi:
Cviljenje in pihanje ventilatorja pri polnjenju.
Med vožnjo prisoten rahel pisk visoke frekvence tudi pri zaviranju.
V prtljažniku pri dvigu obloge se lahko urežete ob pločevino.
Končni vtis Pozitiven imel bi tak avto takoj. Ako bi bil rahlo cenejši.
Zapisal
Marjan Božič